ЛОВИ СВОЮ ЗНИЖКУ!
Весь спектр побутових послуг у Львові
Щоденно: 7:00-21:00
Щоденно:
07:00-21:00
(096) 0 556 556; (093) 0 556 556
(095) 0 056 556; (032) 2 566 566
замовити дзвінок
Розгорнути перелік послуг
замовити майстра
замовити майстра
замовити майстра
замовити майстра
замовити майстра

ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ.


• Який графік роботи Домової служби?


Диспетчери служби працюють з 7.00 до 22.00.  Майстри виконують роботу у потрібний клієнту час.


• Як зробити замовлення? Як проконсультуватися щодо послуги?



Найпростіший спосіб зробити замовлення – телефонний.
Щоб замовити послугу, достатньо подзвонити за одним із телефонів:
тел. (032) 2 566 566;
Київстар (096) 0 556 556;
Life (093) 0 556 556;
МТС (095) 0 056 556;
Повідомте диспетчеру проблему і домовтесь про час приходу майстра.
Або скористайтесь електронною формою оформлення замовлення.


• Скільки коштує виклик ?



Виклик коштує 30 грн. Це оплата за те, що майстер до Вас приїхав.
Якщо майстер виконує роботу, то до вартості виклику додається вартість роботи.

Дуже малі, одиночні роботи класифікуються як мінімальна робота. Це такі роботи, як ремонт однієї розетки,
свердління одного отвору, заміна прокладки в крані, ремонт електродзвінка, встановлення «глазка» в двері тощо.

Мінімальна вартість, яку бере майстер за свою роботу складає 150 грн.

 


• Який термін приходу майстра?



На термінові та/чи аварійні виклики майстер прибуває протягом години. На інши виклики майстер
приходить у час, обумовлений замовником і диспетчером. Допустиме запізнення майстра – 15 хвилин.
Якщо протягом цього часу майстра немає – дзвоніть диспетчеру.

 


• Які є додаткові можливості при здійсненні замовлень?



Перша можливість — це вибір дня і часу виконання роботи на дому. Замовляючи послугу можна вказати день і час в який потрібно виконувати роботу. 

Друга можливість — це вибір майстра чи працівника, який буде виконувати роботу. Ця можливість актуальна для тих, хто вже користувався послугами «Домової служби» і знає майстрів або для тих, кому порадили майстра. Щоб скористатись цією можливістю потрібно при замовленні послуги вказати бажаного виконавця. 

Третя можливість — це вибір форми розрахунку. Оплата за послуги чи товари може бути як готівкова, так і безготівкова. Для корпоративних клієнтів існують спеціальні умови оплати. Застереження. Не давайте гроші авансом. Розраховуватись найкраще тоді, коли робота виконана повністю і якісно. Якщо є зауваження до роботи, їх потрібно висловити до розрахунку. Тоді вони будуть усунені швидко і якісно. 

Четверта можливість — це консультація. Часто буває так, що маючи намір щось зробити в домі, господар чи господиня точно не знає, як краще виконати роботу. В такому випадку потрібно порадитись із кваліфікованим майстром. Ця можливість є в Домовій службі. Майстер може прийти, порадити, як краще зробити певну роботу, який матеріал краще придбати, яка вартість і від чого вона залежить та дати відповіді на інші запитання. Порадитись можна і за електронною поштою. Для цього потрібно написати лист на адресу domslugba.lviv@gmail.com або«постукати» в ISQ 397485745.

 


• Як визначити ціну?



Визначити ціну на послуги Домової служби можна різними способами:


Подзвонити диспетчеру Домової служби;
• Подивитись ціни в розділах ПОСЛУГ;
• Подивитись ціни в розділі ПРАЙС.


На кожен комплексний ремонт та замовлення від юридичних осіб складається кошторис.
Ціни Домової служби складені з урахуванням можливостей кожної сім`ї. Вони тримаються на рівні цін майстрів «за оголошенням» і є нижчими за ціни вузькоспеціалізованих ремонтних фірм. Ціни Домової служби є орієнтиром на ринку ремонтних послуг Львова.

 


• Коли розраховуватись за надані послуги? Чи підкріплюється оплата документом?



За отримані послуги потрібно розраховуватись після їх виконання. Авансова оплата допускається лише при виконанні великих замовлень, або при роботі з ненадійними платниками. Після закінчення роботи майстер виписує Акт виконаних робіт, в якому вказує ціну матеріалів та термін гарантії. На товари, що виготовлялись на замовлення, виписується накладна.

 


• Хочу поскаржитись



Якщо замовника не влаштувала якість послуг, ціна, ставлення майстра,
він може поскаржитись у відділ контролю за телефоном  (067) 588 10 11
або зробити запис в розділі Відгуки.
Прості скарги розглядаються відразу, складні скарги,
пов’язані з відшкодуванням збитків розглядаються в термін до 2 діб.

 


• Гарантія. Чим вона забезпечується і як реалізовується?



Домова служба надає гарантію на послуги, які надаються. Термін гарантії зазначається в Акті виконаних робіт.
Цей термін складає від 2 тижнів до 2 років залежно від виду роботи.
У разі скарги Домова служба забезпечує такі механізми компенсації:

-переробку неякісно виконаної роботи;
-відшкодування коштів.

 


• Прекрасно надані послуги. Чудові люди. Де висловити подяку?



Якщо Вам сподобалась робота чи майстер, то не полінуйтесь висловити подяку.
Зробити це можна зателефонувавши диспетчеру, або написати відгук в розділі Відгуки.
Подяка з приводу добре виконаної робити буде передана майстру.
Кількість подяк впливає на механізм заохочення майстрів Домової служби.

Замовити майстра
Опишіть, що необхідно зробити Ваше ім'я * Ваш номер телефону * Ваш e-mail * поля обов'язкові до заповнення
Замовити дзвінок
Ваше ім'я Ваш номер телефону