Весь спектр побутових послуг у Львові
Графік роботи

08:00-21:00

Замовити дзвінок

Весь спектр побутових послуг у Львові

Лови свою
знижку!

Який графік роботи ДОМСЕРВІС?
Диспетчери служби працюють з 8.00 до 22.00. Майстри виконують роботу у потрібний клієнту час.
Який термін приходу майстра?
На термінові та/чи аварійні виклики майстер прибуває протягом години. На інши виклики майстер приходить у час, обумовлений замовником і диспетчером. Допустиме запізнення майстра – 15 хвилин.
Якщо протягом цього часу майстра немає – дзвоніть диспетчеру.
Коли розраховуватись за надані послуги? Чи підкріплюється оплата документом?
За отримані послуги потрібно розраховуватись після їх виконання. Авансова оплата допускається лише при виконанні великих замовлень, або при роботі з ненадійними платниками. Після закінчення роботи майстер виписує Акт виконаних робіт, в якому вказує ціну матеріалів та термін гарантії. На товари, що виготовлялись на замовлення, виписується накладна.
Прекрасно надані послуги. Чудові люди. Де висловити подяку?
Якщо Вам сподобалась робота чи майстер, то не полінуйтесь висловити подяку.
Зробити це можна зателефонувавши диспетчеру, або написати відгук в розділі Відгуки.
Подяка з приводу добре виконаної робити буде передана майстру.
Кількість подяк впливає на механізм заохочення майстрів ДОМСЕРВІСУ.
Як зробити замовлення? Як проконсультуватися щодо послуги?
Найпростіший спосіб зробити замовлення – телефонний. Щоб замовити послугу, достатньо подзвонити за одним із телефонів:
тел. (032) 28 81 090 ;
Київстар (068) 991 10 99 ;
Life (093) 991 10 99 ;
МТС (099) 057 40 99 ;
Повідомте диспетчеру проблему і домовтесь про час приходу майстра.
Або скористайтесь електронною формою оформлення замовлення.
Які є додаткові можливості при здійсненні замовлень?
Перша можливість — це вибір дня і часу виконання роботи на дому. Замовляючи послугу можна вказати день і час в який потрібно виконувати роботу.
Друга можливість — це вибір майстра чи працівника, який буде виконувати роботу. Ця можливість актуальна для тих, хто вже користувався послугами ДОМСЕРВІСУ і знає майстрів або для тих, кому порадили майстра. Щоб скористатись цією можливістю потрібно при замовленні послуги вказати бажаного виконавця.
Третя можливість — це вибір форми розрахунку. Оплата за послуги чи товари може бути як готівкова, так і безготівкова. Для корпоративних клієнтів існують спеціальні умови оплати. Застереження. Не давайте гроші авансом. Розраховуватись найкраще тоді, коли робота виконана повністю і якісно. Якщо є зауваження до роботи, їх потрібно висловити до розрахунку. Тоді вони будуть усунені швидко і якісно.
Четверта можливість — це консультація. Часто буває так, що маючи намір щось зробити в домі, господар чи господиня точно не знає, як краще виконати роботу. В такому випадку потрібно порадитись із кваліфікованим майстром. Ця можливість є в ДОМСЕРВІСІ. Майстер може прийти, порадити, як краще зробити певну роботу, який матеріал краще придбати, яка вартість і від чого вона залежить та дати відповіді на інші запитання. Порадитись можна і за електронною поштою. Для цього потрібно написати лист на адресу domslugba.lviv@gmail.com.
Хочу поскаржитись
Якщо замовника не влаштувала якість послуг, ціна, ставлення майстра, він може поскаржитись у відділ контролю за телефоном (068) 658 52 17 або зробити запис в розділі Відгуки.
Прості скарги розглядаються відразу, складні скарги, пов’язані з відшкодуванням збитків розглядаються в термін до 2 діб.
Скільки коштує виклик ?
Виклик коштує 60 грн. Це оплата за те, що майстер до Вас приїхав.
Якщо майстер виконує роботу, то до вартості виклику додається вартість роботи.
Дуже малі, одиночні роботи класифікуються як мінімальна робота. Це такі роботи, як ремонт однієї розетки, свердління одного отвору, заміна прокладки в крані, ремонт електродзвінка, встановлення «глазка» в двері тощо.
Мінімальна вартість, яку бере майстер за свою роботу складає 350 грн.
Як визначити ціну?
Визначити ціну на послуги ДОМСЕРВІСУ можна різними способами:
Подзвонити диспетчеру ДОМСЕРВІСУ;
• Подивитись ціни в розділах ПОСЛУГ;
• Подивитись ціни в розділі ПРАЙС.
На кожен комплексний ремонт та замовлення від юридичних осіб складається кошторис. Ціни ДОМСЕРВІСУ складені з урахуванням можливостей кожної сім`ї. Вони тримаються на рівні цін майстрів «за оголошенням» і є нижчими за ціни вузькоспеціалізованих ремонтних фірм. Ціни ДОМСЕРВІСУ є орієнтиром на ринку ремонтних послуг Львова.
Гарантія. Чим вона забезпечується і як реалізовується?
ДОМСЕРВІС надає гарантію на послуги, які надаються. Термін гарантії зазначається в Акті виконаних робіт.
Цей термін складає від 2 тижнів до 2 років залежно від виду роботи.
У разі скарги ДОМСЕРВІС забезпечує такі механізми компенсації:
-переробку неякісно виконаної роботи;
-відшкодування коштів.

пн - сб: з 08:00 до 21:00
неділя: з 08:00 до 19:00