Гарантія

Про гарантію

Будь-якого споживача, в той чи інший час турбує думка про гарантію. Але клієнтів Домсервісу це надмірно не хвилює, бо гарантія — це особлива складова, яка відрізняє роботу майстра Домсервісу, від виконаної роботи будь-якого умільця широкого профілю. Майстри Домсервісу розуміють і несуть особисту відповідальність за свою роботу та вирішення Ваших побутових проблем. І, як наслідок, виконана праця закріплюється спеціальним Актом виконаних робіт. Його потрібно зберігати, так як він є підтвердженням Вашого права на гарантію.

Якщо за вказаний в Акті виконаних робіт період часу стаються проблеми, пов’язані з неякісною роботою майстра, то Ви маєте право скористатися гарантією. Наприклад, якщо виконувались ремонтні роботи з пральною машинкою, і зазначена гарантія 3 місяці, а машинка знову вийшла з ладу через місяць, майстер відремонтує її безкоштовно.
У випадку, якщо Акт виконаних робіт був втрачений Вами, і Ви не можете згадати терміну гарантії – не турбуйтесь! Співробітники Домсервісу завжди зацікавлена у якісному результаті роботи, так завжди готові піти на зустріч своїм клієнтам. Вам просто необхідно зателефонувати диспетчеру Домсервісу, яка з радістю повідомить термін гарантійного обслуговування, який Вам надається.

акт виконаних робіт

Дія гарантії:

З моменту підписання Акту починає діяти гарантійний термін.

Гарантія розповсюджується лише на виконану роботу. На матеріали гарантію дає заводу-виробник.

У випадку, коли клієнт звертається з проханням провести гарантійний ремонт, він має право на безкоштовну переробку неякісної роботи або повернення коштів. Термін вирішення гарантійних випадків — від 1 години до 2 днів від часу звернення.

• На обладнання термін експлуатації якого вийшов. Наприклад, ремонт електроплити, якій уже 30 років або змішувача такого ж віку.
• На роботи, які виконані за наполяганням клієнта з порушенням технології. Наприклад, вкладена лицювальна плитка на поштукатурену вчора стіну.
• На роботи, які виконані за наполяганням клієнта неякісними матеріалами, які ним придбані. Наприклад: Клієнт купив дешевий китайський замок і вимагає, щоб майстер встановив його і дав гарантію на його справну роботу протягом року.

Гарантія не діє у випадках:
• наявності механічних пошкоджень або зовнішнього впливу води або впливу хімічних речовин;
• наявності ознак самостійного втручання клієнта у відремонтоване майстром обладнання

Для захисту Вашого права на гарантію Домсервіс рекомендує не укладати усних угод та неофіційних договорів особисто з майстром. Адже замовлення, яке не зареєстровано в Домсервісі, не надає права на гарантійне обслуговування.